Ofte stilte spørsmål

  • Hva gjør en flaske lekkasjesikker?

    Lekkasjesikre flasker er flasker uten sugerør og/eller twist-off-lokk (med eller uten glideåpning). En lekkasjesikker flaske er designet med en lekkasjesikker hette som du kan skru fast på flasken og som skal sikre at væske ikke lekker ut. Dette sikrer pålitelig ytelse selv under ulike forhold. Etter påfylling bør du alltid teste på et trygt sted om korken er tett ved å holde flasken opp ned med korken på et kort øyeblikk. Hvis du ikke ser noen dråper, er det trygt å transportere flasken i f.eks. vesken eller bilen.

  • Er alle lekkasjesikre flasker også egnet til varme drikker?
    Ikke alle lekkasjesikre flasker egner seg til varm drikke. Sjekk alltid produktinformasjonen for å se om flasken er egnet for varme og/eller kalde væsker. Noen modeller er kun beregnet for kalde drikker.
  • Hva gjør jeg hvis den lekkasjesikre flasken min lekker?
    Hvis flasken til tross for de lekkasjesikre funksjonene likevel lekker, bør du først kontrollere at alle deler, som for eksempel ringen i korken, er riktig montert. Kontakt oss hvis problemet vedvarer.
  • Er lekkasjesikre flasker miljøvennlige?
    Mange lekkasjesikre flasker er gjenbrukbare, noe som reduserer behovet for engangsflasker. Velg flasker av materialer som rustfritt stål eller glass, som er mer holdbare enn plast. Resirkuler flaskene på riktig måte når de er utgått på dato.
  • Har Clipper Interall en katalog?

    Clipper Interall presenterer årlig en katalog som er fyllt med inspirasjon. Vil du motta denne katalogen så er du velkommen til å sende en henvendelse. Vi sender den så snart som mulig. Kunne du tenke deg katalogen med ditt eget omslag? Det er mulig med en ekstra avgift. Hvis du er interessert i dette så vennligst kontakt oss på: sales@clipperinterall.no eller 21 09 37 37.

  • I hvilken periode er Clipper Interall priser gjeldende?

    Både trykkprisen og produktprisen kan endres i løpet av året. Prisene på våre hjemmesider er alltid gjeldende.

  • Hva er oppstartsgebyr

    Dette er kostnader som blir brukt til settemaskin, lage trykkplatene og justere trykkemaskinene.  Trykk- og oppsettsgebyr står angitt per farge/trykkområde for hvert produkt med mindre annet er angitt.

  • Hva er håndteringsomkostningene?

    Våre produkter er pakket på flere måter og blir levert uten forpakking eller pr. stk i en pakke. Hvis du vil ha dine produkter med trykk så skal de pakkes ut og pakkes inn igjen. Kostnadene som påløper for dette kaller vi håndteringsomkostninger. Håndteringsomkostningene pr. produkt kan vises på vår hjemmesiden.

  • Hvordan blir leveringsomkostningene beregnet?

    Clipper Interall samarbeider med respekterende transportpartnere i UPS og Dachser. Prisen er basert på den totale vekt av din bestilling. Gå til en oversikt av fraktkostnadene.

  • Når kan jeg bli Clipper Interall partner?

    Vi vil gjerne ønsker deg velkommen som partner dersom du vil profilere deg som videreforhandler av våre produkter. Når du kan fremvise dette vil du bli utstyrt med innloggingsdetaljer til vår hjemmeside. Hvis du allerede er logget inn så er de synlige prisene, nettopriser.

  • Hvordan vet jeg om mine betingelser som partner endres til min fordel eller ulempe?

    Når din omsetninger stiger og dine betingelser endres vil du bli kontaktet telefonisk. Dine nye betingelser vil tre i kraft med det samme og dette er absolutt en fordel for deg. Hva din presise fordel er vil bli utdyptet med det samme. Betingelsene vil bli bekreftet gjennom en epost hvor de vil bli vedlagt i et offisielt dokument. Årlig vil målestokken bli bestemt. Basert på størrelsen av samarbeidet vil dine betingelser bli bestemt for det nye året. Disse vil bli gitt til deg i slutten av kalenderåret.

  • Hva er deres politikk i forhold til lover og regler i forbindelse med produktene?

    Alle våre produkter er EU-sertifiserte. Vi får alle våre produkter testet av sertifiserte organisasjoner for å sikre oss at våre produkter lever opp til lover og regler som omhandler helse og sikkerhet. Utover det ber vi våre leverandører om skriftlige beviser på at produktene lever opp til spesifikasjonene som er basert på lover og regler. Les alt om vår erklæring om lover og regler.

  • Jeg har en klage. Hvordan forløper klageprosessen seg?

    Din bestilling blir behandlet med stor forsiktighet. Hvis du av noen som helst grunn er utilfreds med produkt ta vennligst kontakt på telefon 21 09 37 37 eller gjennom e-post sales@clipperinterall.no.

    Innen 4 arbeidstimer vil du motta et svar angående din klage. Sammen vil vi finne frem til en løsning. Dersom din kunde ikke er fornøyd er vi heller ikke fornøyd. Dersom Clipper Interall har gjort en feil og din kunde har mottatt en vare med mindre kvalitet vil din kunde motta en ny bestilling. Den nye bestillingen vil kun bli fakturert en enkelt gang. Mer informasjon finnes under vilkår og retningslinjer.

  • Hvilke trykkmetoder blir brukt i Clipper Interalls egne trykkfasiliteter?

    Vi bruker:
    - Lasergravering
    - CO2 lasergravering
    - Tampotrykk
    - Silketrykk
    - Digitalt overføringstrykk
    - Keramisk overføringstrykk
    - 3D-trykk
    - Relieftrykk
    - Pregning
    - Sublimasjonstrykk
    - Klistremerketrykk
    - Digitalt trykk

Fant du ikke svar på spørsmålet ditt?

Ta gjerne kontakt med oss. Vi hjelper deg gjerne.

Telefon

21 09 37 37 (Kan kontaktes fra 08:30 - 16:00 mandag til fredag)

E-post

sales@clipperinterall.no

LogoTool